«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
Проєкт №: 2018-1830
Статус: Не набрав голосів

Повний опис проєкту

Проблема

Сучасний світ переживає четверту промислову революцію (індустрія 4.0), однією з провідних технологій якої названо 3D-друк.
3D-друк - це адитивна технологія виробництва, особливістю якої є суцілна універсальність. Маючи комп'ютерну 3D-модель бажаного об'єкта його можна "роздрукувати" в будь-якому масштабі з пластику, металу, скла, бетону та інших матеріалів. Це надає практично нескінченні можливості для промисловості, науки, творчості, навчання, винахідництва, ремісництва тощо.
В сучасному світі існує досить жорстка конкуренція, в якій перемагають ті, хто можуть запропонувати високотехнологічні відповіді викликам дійсності. Конкурентноспроможна людина повинна мати не тільки творчий та гнучкий розум, а й володіти сучасними технологіями на практиці.
Саме тому засвоєння молоддю 3D-друку сьогодні є настільки важливим й неминучим як засвоєння первісною людиною палиці-копалиці або впровадження двигунів внутрішнього згоряння в XIX сторіччі.
Широкому впровадженню 3D-друку перешкоджає відносно висока вартість 3D-принтерів, низький рівень їх сервісного обслуговування, досить низька освіченість потенційних користувачів.
Успішна реалізація проекту "3D-принтер - у кожну школу Одеси" стане, не більше не менше, твердим кроком на шляху виховання конкурентноспроможнього на світовому ринку покоління українців, що будуть мати відповідний хист для створення товарів з великою додатковою вартістю, реалізації своїх творчих здібностей та розвитку науково-технічного потенціалу країни.
Необхідність реалізації проекту саме в школах зумовлена можливістю 3D-друку розкрити творчі здібності людини, яка знаходиться на етапі формування особистості.
Сприятливими умовами для реалізації проекту є наявність у автора проекту відповідних навичків, власних розробок та виробничих потужностей.


Мета проєкту

Забезпечити по п`ять державних шкіл в кожному з чотирьох районів міста пристроєм для 3D-друку (3D-принтером) з метою надання технічних та методичних можливостей з оволодіння сучасними технологіями школярам та зацікавленим вчителям.


Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Проблему високої вартості 3D-принтерів та низького рівня їх технічної підтримки пропонується вирішити шляхом постачання 3D-принтерів власного віробництва із забезпеченням відповідного технічного контролю їх якості та супроводжуючим сервісним обслуговуванням.
Проблему низької обізнанності в галузі адитивних технологій (3D-друку) пропонується вирішити шляхом серії учбових інтенсивів для заціквалених осіб, активних вчителів тощо.


Для кого цей проєкт

Проект націлений на допомогу кожному учневі міста оволодіти сучасними техничними засобами для творчості та виробництва, практичними навичками 3D-друку, що дозволять бути конкурентноздатним в сучасному високотехнологічному світі.


Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

У звязку із тим, що реалізація проекта буде виконуватися на власних виробничіх потужностях, основні ризики щодо технічного та методичного забезпечення проекта відсутні.
Однак слід звернути увагу на те, що вмотивованість персоналу шкіл (учителів, інженерів тощо) може суттєво впливати на подальше життя та розвиток проекту.


Приклади (кейси) схожих рішень

Найбільш близьким до запропонованого 3D-принтеру "Square" за технічними характеристиками є 3D-принтер "Ultimaker 2 Go" (Нідерланди) з вартістью більше 30000 грн за одиницю.



План заходів з реалізації проєкту


1.Виконати виробництво необхідної кількості вітчизняних персональних 3D-принтерів "Square" із робочим полем 100х100х100 (мм).
2. Встановити 3D-принтери та необхідне програмне забезпечення в школах.
3. Провести навчання вчителів, інженерів-електроників та інших зацікавлених осіб роботі із програмним забезпеченням для створення 3D-моделей, основам 3D-друку та використанню 3D-принтера.
4. Провести сервісне обслуговування 3D-принтерів.


Ключові показники оцінки результату проєкту


1. Підвищення мотивації учнів до навчання;
2. Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів;
3. Поява власних технічних розробок шкільних команд;
4. Збільшення кількості учасників у відповідних конкурсах, олімпіадах тощо;
5. Підвищення професіоналізму вчителів;
6. Поява в школах наочних та допоміжних матеріалів власного виробництва.
.jpg
qqqq.jpg
(60.69 Kb)

.jpg
21687554_309615712835699_634012506322325623_n.jpg
(92.42 Kb)

.jpg
21768088_309615656169038_3496242977109736400_n.jpg
(73.9 Kb)

.jpg
21686474_309615579502379_6232624757866777579_n.jpg
(82.17 Kb)

.jpg
22007767_309615652835705_8666523383084570836_n.jpg
(85.51 Kb)
2017-10-27 19:11   Проєкт створено

2017-11-09 09:27   Проєкт відправлений на розгляд (фінальна редакція)

2017-11-09 16:33   Проєкт опублікований.
Звіт про попередню оцінку відповідності проєкту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
(№2018-1830) ЗД принтер.jpg
(749.63 Kb)

2017-11-09 16:34   Відповідальний: Департамент освіти та науки

2017-11-20 17:19   Звіт про аналіз відповідності проєкту - Департамент освіти та науки
.jpg
1830 (1).jpg
(882.12 Kb)
.jpg
1830 (2).jpg
(1.16 Mb)

2017-11-28 22:57   Допущений до голосування

2017-12-26 02:45   Не набрав голосів